شهردار منطقه پنج ارومیه مطرح کرد: شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروند سپاری
شهردار منطقه پنج ارومیه در نشست بررسی سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری ارومیه گفت: یکی از مهم ترین اهداف این سامانه کاهش مراجعات حضوری جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج ارومیه؛ نشست آسیب شناسی اجرای سامانه شهروند سپاری با حضور داریوش نوری شهردار منطقه پنج، یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.
داریوش نوری در این نشست با اشاره به انتخاب شهرداری منطقه پنج به عنوان پایلوت اجرای سامانه شهروند سپاری افزود: در این نشست خدمات غیر حضوری در ایام شیوع کرونا و ضرورت کاهش حضور شهروندان در اماکن شهرداری و مسائل و چالش های این مهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهردار منطقه پنج ادامه داد: از مهم ترین اهداف سامانه شهروند سپاری کاهش مراجعات حضوری در جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.
نوری خاطر نشان کرد: کاهش تردد های شهری و ترافیک، کاهش آلودگی هوا، شفافیت و تسهیل فرایندهای اداری شهرداری و کمک به فاصله گذاری اجتماعی مواردی است که در این نشست با عنوان نقاط قوت سامانه شهروند سپاری مطرح شد.
وی تاکید کرد: تلاش برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر، ترغیب شهروندان به استفاده از سامانه شهروند سپاری و ارائه آموزش به شهروندان از جمله مباحثی است که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
*روابط عمومی شهرداری منطقه پنج*